Cum se desfasoara un joc organizat de clubul nostru?

Toate detaliile legate de urmatorul eveniment sunt publicate pe forum/retele de socializare, cu cateva zile inainte de realizarea lui, astfel incat informatiile sa poata ajunge in timp util la toti cei ce doresc sa participe.
 
Prin urmare, se anunta data, ora, locul de intalnire, cat si locul unde se desfasoara evenimentul. Ne intalnim duminica, ora 08:00 in peco OMV Abator, bem cafeaua, abordam subiecte “airsoft-istice”, urmand ca peste jumatate de ceas, ora 08:30, sa ajungem la teren. Acolo staff-ul clubului se asigura ca toti cei ce intra pe teren poarta ochelari de protectie si vesta reflectorizanta. Fiecare participant trebuie sa faca test cronograf pentru replica cu care urmeaza sa joace, pentru a i se stabili distanta minima de angajare. Pentru ca evenimentele sa se desfasoare in cele mai bune conditii, toti cei ce intra pe teren trebuie sa cunoasca regulamentul de ordine interioara al clubului. Dupa ce timpul acordat accesului pe teren s-a incheiat, se stabilesc echipele, staff-ul face informarea cu privire la scenariu(briefing), regulile adiacente scenariului, raspunde la intrebarile venite din partea celor prezenti, pentru ca la sfarsit, toata lumea sa fie atenta la pozele de grup. Pe parcursul jocului, exista cel putin un game master(arbitru) care se ocupa de buna desfasurare a evenimentului. Pentru orice neclaritate/intrebare legata de reguli, scenariu sau orice altceva, se discuta cu game master-ul.
 
Dupa finalizarea evenimentului, se strang toate echipamentele de pe teren, NU se lasa gunoaie, iar in scurt timp, stabilim locul, si ne intalnim toti la sucul/sandvisul de dupa eveniment.